Palautuksen ja vaihdon ehdot Suomessa

Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus mahdollistaa käyttämättömän ja etiketit sisältävän tuotteen palautuksen. Palautusoikeus on voimassa vain, kun palauttaa käyttämättömän, myyntikelpoisen tuotteen alkuperäispakkauksessaan ja etikettien ollessa paikallaan. Tuotteen palauttaminen on maksutonta.

Palautukset Suomeen

Ennen palautuksen tekoa asiakkaan tulee täyttää verkossa   https://pavlook.fi/index.php?route=account/return/add   palautuslomake. Muistathan täyttää kaikki välttämättömät tiedot, että Pavlook Oy käsittelee palautuksen nopeammin ja virheettömästi. Palautusta varten tarvittavat etiketit ja ohjeet tulevat asiakkaan tilauksen mukana.

Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle. Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tuotteiden lähetykseen voit käyttää muutakin kuin alkuperäistä Pavlook - pahvilaatikkoa, tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu. Kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Vie Paketti Posti pisteeseen.

Osoite palautusta vaarten:

Asiakaspalautus: (tilausnumero)

Pavlook Oy
Laivurinkatu 17-19
00150 Helsinki
Finland
Puhelin: +358 40 8277887
Email: customer.service@pavlook.fi

Käytäthän Suomessa Posti Group Oy toimipistettä palautukseen ja seuraa annettuja ohjeita. On tärkeää, että säilytät kuitin palautuksestasi, kunnes hyvitys on maksettu.

Pavlook Oy ei hyväksy palautuksia 14 päivän jälkeen tuotteiden vastaanottamisesta.

Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäisen maksutavan mukaisesti. Postikuluja ei palauteta.  Käsittelyyn varattu aika on 10–15 päivää.

On asiakkaan vastuulla noutaa paketti ajoissa noutopisteestä. Jos pakettia ei ole noudettu noutopisteestä, paketti palautuu Pavlook Oy:lle, jolloin veloitamme 10 € maksun palautettavasta summasta. Noutamattomia paketteja ei lähetetä uudelleen.

Saat palautustiedot ja -ohjeet alkuperäisen tilauksesi mukana.

Tuotteen vaihtaminen

Pavlook.fi-verkkokaupassa ei voi vaihtaa tuotetta suoraan, mutta asiakas on tervetullut palauttamaan vanhan tilauksensa 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta ja tekemään uuden tilauksen. Pavlook Oy soveltaa tällä sivulla mainittuja palautusehtoja.

Reklamaatiot

Jos tuote on viallinen, pyydämme täyttämään palautuslomakkeen   https://pavlook.fi/index.php?route=account/return/add   ja ottamaan yhteyttä Pavlook Oy:n tiimiin osoitteeseen customer.service@pavlook.fi ja kertomaan meille palautuksen syyn yksityiskohtaisesti. Jos reklamaatio hyväksytään emme veloita maksuja, mutta jos reklamaation syy havaitaan tarpeettomaksi vähennetään 15 € maksu palautettavasta summasta.

Yleisesti palautuksista Suomen ulkopuolelta

Huom! Tutustu maakohtaisiin tarkempiin palautusohjeisiin.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, jolloin hän voi palauttaa käyttämättömän, myyntikelpoisen tuotteen alkuperäispakkauksessaan ja etikettien ollessa paikallaan. Tuotteen palauttaminen on maksutonta.

Tapauksessa, jossa asiakas haluaa palauttaa käyttämättömän tuotteen/tuotteet, tulee hänen täyttää palautuslomake Pavlook.fi-verkkosivulla   https://pavlook.fi/index.php?route=account/return/add   ja sisällyttää kaikki olennaiset tiedot, kuten palautettava tuote ja palautuksen syy. Palautusta varten tarvittavat etiketit ja ohjeet tulevat asiakkaan tilauksen mukana. Reklamaatio- tai valitustapauksessa asiakas voi kirjoittaa Pavlook Oy:n-tiimille osoitteeseen customer.service@pavlook.fi ja kuvailla vikaa ja kertoa syyn palautukselle.

Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle. Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tuotteiden lähetykseen voit käyttää muutakin kuin alkuperäistä Pavlook - pahvilaatikkoa, tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu. Kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Vie Paketti Posti pisteeseen.

Pavlook Oy ei hyväksy palautuksia 14 päivän jälkeen tuotteiden vastaanottamisesta.

Kun palautus on vastaanotettu, se käsitellään, Hyväksytyn palautuksen hyvitys maksetaan alkuperäisen maksutavan mukaisesti. Postikuluja ei palauteta. Käsittelyyn varattu aika on 10–15 arkipäivää.

Tarkemmat palautusehdot: EU-maat

On asiakkaan vastuulla noutaa paketti ajoissa noutopisteestä. Jos pakettia ei ole noudettu noutopisteestä, paketti palautuu Pavlook Oy:lle, jolloin veloitamme 15 € maksun palautettavasta summasta. Noutamattomia paketteja ei lähetetä uudelleen.

Saat palautustiedot ja -ohjeet alkuperäisen tilauksesi mukana.

Tuotteen vaihtaminen

Pavlook.fi-verkkokaupassa ei voi vaihtaa tuotetta suoraan, mutta asiakas on tervetullut palauttamaan vanhan tilauksensa 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta ja tekemään uuden tilauksen. Pavlook Oy soveltaa tällä sivulla mainittuja palautusehtoja.

Reklamaatiot

Jos tuote on viallinen, pyydämme täyttämään palautuslomakkeen ja ottamaan yhteyttä Pavlook Oy:n tiimiin osoitteeseen customer.service@pavlook.fi ja kertomaan meille palautuksen syyn yksityiskohtaisesti. Jos reklamaatio hyväksytään emme veloita maksuja, mutta jos reklamaation syy havaitaan tarpeettomaksi vähennetään 20 € maksu palautettavasta summasta.

Palautusta varten tarvittavat etiketit ja ohjeet tulevat asiakkaan tilauksen mukana.

Tarkemmat palautusehdot: ei EU-maat

Lisää maita tulossa pian…

Huom! Jos ehdoista heräsi kysymyksiä, joihin et löytänyt vastausta, älä epäröi ottaa yhteyttä Pavlook.fi-verkkokaupan tiimiin customer.service@pavlook.fi.